Діагностичний комплект YDT278

Діагностичний комплект YDT278

Діагностичний комплект Delphi YDT278 переводить діагностику систем Common-Rail на новий рівень шляхом визначення конкретного несправного компонента системи.

Діагностичний комплект YDT278

У зв’язку з особливостями конструкції паливної системи Common Rail, для діагностики її компонентів зазвичай використовуються електронні системи діагностичного контролю, які потребують додаткового забезпечення точного визначення несправного компонента. Діагностична стратегія електронного блоку управління системою Common Rail не дозволяє точно визначити конкретну несправність.

Зрештою, це призводить до необґрунтованої заміни таких дорогих компонентів системи Common Rail як насос, магістраль, форсунки, породжуючи збільшення витрат на ремонт, незручності та невдоволення власника транспортного засобу.

Діагностичний комплект YDT 278 допоможе позбавитися цих проблем. Комплект, що складається з цифрового манометра для перевірки герметичності Common Rail і обладнання вимірювання переливу форсунок, дозволяє визначити прямо на транспортному засобі стартовий тиск, що виробляється насосом високого тиску і виявити кожну несправну форсунку. Таким чином заміні піддаються лише несправні компоненти, суттєво прискорюючи ремонт та знижуючи витрати власника транспортного засобу.

За допомогою цього приладу можна легко працювати з системами Common Rail основних виробників, таких як Delphi, Bosch, Siemens та Denso. Таким чином, за допомогою одного приладу автосервіс може діагностувати практично весь діапазон систем Common Rail.

Delphi рекомендує всі роботи з Delphi Common Rail системам провести тільки на авторизованих сервісах Delphi.

Параметри

  • дозволяє з достатньою точністю виявити несправний компонент системи Common Rail (насос, форсунка)
  • дозволяє перевіряти систему Common Rail безпосередньо на транспортному засобі
  • дозволяє вимірювати тиск, створений насосом високого тиску
  • вимірює перелив (зворотку) кожної форсунки
  • придатний для роботи з системами Delphi, Bosch, Siemens та Denso
  • комплектується адаптерами для діагностики всіх можливих систем Common Rail
  • зменшує фінансові витрати та незручності власника транспортного засобу

Принцип роботи Common Rail

Діагностичний комплект YDT278

Щоб досягти високої продуктивності, система CR повинна нагнітати паливо в рампу і до форсунок під дуже високим тиском (зазвичай більше тисячі атмосфер). Якщо робочий тиск у рампі знижується, то знижується і продуктивність, і, як правило, працездатність. Тому вузол, що впливає зниження тиску, повинен бути визначений якомога точніше і швидше. Дві основні причини зниження тиску в система CR – несправність насоса (недостатній тиск) та несиправні форсунки (надмірний витік в обратку).

Діагностичний комплект Delphi YDT278 дозволяє визначити несправність обох цих компонентів.

Комплект складається з приладу для перевірки герметичності Common Rail та обладнання для вимірювання переливу форсунок (обратки).

Діагностичний комплект YDT278

Прилад для перевірки герметичності Common Rail є цифровим манометром, який вимірює точний тиск, вироблений насосом високого тиску Common Rail.

Прилад підключається безпосередньо до випускного штуцера та вимірює тиск у системі протягом запуску двигуна. Вимірювання відображається на цифровому індикаторі (див. рисунок). Якщо показання відрізняються від значення, заданого для даного типу насоса, насос несправний і повинен бути відремонтований або замінений.

Ідентифікація дефектних форсунок Common Rail може бути досягнута шляхом вимірювання переливу від кожної форсунки.

Прилад дозволяє вимірювати значення переливу безпосередньо на транспортному засобі. Обладнання дозволяє бачити обсяг переливу від кожної з форсунок у прозорій каліброваній мензурці. Ці мензурки дозволяють швидко та легко візуально визначити несправну форсунку.